Politica returnarilor

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

In cazul in care doriti sa returnati unul sau mai multe produse, este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului, apeland numerele de telefon: 0722 495 179 sau 0740 660 768.

 

Inainte de a trimite coletul de retur, va rugam sa va asigurati ca acesta respecta urmatoarele CONDITII: 

Produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat catre dvs.

Atentie ! Daca ati indepartat  elasticul auriu al extensiilor pierdeti garantia acestora! Echipa noastra va face o evaluare atenta a produselor primite de la dvs (pentru a vedea culoarea si calitatea extensiilor este indeajuns sa le scoateti din plasticul transparent  si sa le comparati cu parul dvs, fara a rupe sau indeparta elasticul auriu!!!)

In cazul in care ati indepartat sau rupt elasticul auriu nu incercati sa reambalati extensiile! Acest lucru nu se va lua in considerare si va fi taxat drept produs folosit si va fi refuzat din motive de igiena.

Exceptie! In cazul in care ati scos extensiile din pachet (ati rupt/ indepartat elasticul) dar NU le-ati folosit si doriti schimbul lor sau retur se percepe o taxa de reambalare (readaptare a produsului) in valoare de pana la 50% din suma totala a produsului.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

 

SAGECO-CONCEPT.RO isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalajul original, accesorii etc. pentru readucerea lor la starea initiala sau taxe administrative de manipulare/ambalare initiala, pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea produsului.

 

Pentru expedierea coletelor va rugam sa NU folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Toate taxele de retur revin in totalitate clientului. Nu primim la retur produse neambalate.

In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de  manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

 

politica returnarilor